Rorro

Jag är 10-13 år.jag bloggar kanske inte så jätte ofta men försöker iaf!!!nångång bloggar jag via datorn men oftast nog via telefonen!:):)

syster!

Publicerad 2013-03-07 19:11:12 i Allmänt

hej kom just hem från min stsers kalas!där var det jette roligt!
men i morgon ska jag till min mupp amanda direkt efter skolan! vi kan leka ganska länge för vi slutar 11:40!!!
I dag i skolan hadde vi jomppa,man fick skrinna/skida jag skrann(det var bara två som skidade)
Men ska nu fara och äta lite  och få blogg.se  att funka på telefonen!!så att hejdååå!!=)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-08 19:54:47

Va de på rikit kiva eller inga?:)

Svar: jo,ja tykt iaf att de va kiva!
rorro.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela