Rorro

Jag är 10-13 år.jag bloggar kanske inte så jätte ofta men försöker iaf!!!nångång bloggar jag via datorn men oftast nog via telefonen!:):)

sjuk

Publicerad 2013-04-10 06:50:24 i

hej,jag är sjuk jag har jätte ont i magen,och jag får vara hemma från skolan<3<3<3.och dom som är i skolan måste fara och simma med vår nologa lärare!!:P!yäk vad ekligt!!!!vår lärare ska vissla där inne och där är ju andra skolor också,fy fan.och vi märkte i går med amanda en sak som han hadde men det säger jag inte vad som det var,amanda kan skriva det på en kommentar om hon vill!men jag ska fortsätta se på tv nu så hejdå<3<3!

fattar inte varför alltid bilderna kmr fel väg!!!!!dumt!men hejdåå!<3

Kommentarer

Postat av: Wilma

Publicerad 2013-04-10 18:52:59

De blir fel väg för du har telefonen fel väg
Idiot som inte fattar något!!!!:p

Sluta blogga!Du har så dålig blogg o fattar nothing:p:p
Sorry men ingen gillar din blogg!:'(

Svar: men du fattar int någå,när de blir så fast man har telefonen rätt väg också,idiooooot kan du va helt själv när du int fattar någå!!!!!
rorro.blogg.se

Postat av: Ammo

Publicerad 2013-04-26 18:53:53

Han hade *t***
Villl inte skriva ut hela de :) :D
Haha!Ja,men sha!!!:)

Svar: exakt:)
rorro.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela